بازی Vanquish به‌صورت رسمی برای رایانه‌های شخصی معرفی شد

پس از کش و قوس‌های فراوان پیرامون انتشار بازی Vanquish برای کاربران رایانه‌های شخصی، امروز شرکت «سگا» رسما اعلام کرد این عنوان، در تاریخ پنج شنبه، ۴ خرداد ۱۳۹۶ بر روی شبکه استیم منتشر خواهد شد.

توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب ...

از جمله ویژگی‌های نسخه رایانه‌های شخصی می‌توان به: فریم‌ریت بدون محدودیت از ۶۰ تا ۱۴۴ فریم بر ثانیه، پشتیبانی از وضوح تصویر ۴K، گزینه‌های گرافیکی شامل anti-aliasing، بافت‌های مقایس‌پذیر و کیفیت سایه‌زنی به همراه پشتیبانی از شبکه استیم، اِچیومنت، قرار دادن فایل‌های ذخیره بازی در فضای ابری استیم (Steam Cloud Save)، حالت Big Picture (از طریق استیم)، لیدربرد، کارت‌‌های قابل فروش در مارکت استیم و پشتیبانی کامل از موس و کی‌برد از امکانات نسخه رایانه‌های شخصی در بازی Vanquish  به شمار می‌رود.

 

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Vanquish با پیش‌وند Digital Deluxe Edition به فروش می‌رسد، که حاوی ۵ قطعه موسیقی، یک کتاب هنری دیجیتالی، تصویر پس‌زمینه برای رایانه شما و آواتارها است. اگر شما بازی قبلی شرکت سگا، یعنی «بایونتا» (Bayonetta) را روی رایانه‌های شخصی پیش‌خرید کرده باشید، به شما تخفیف ۲۵درصدی داده می‌شود و بازی را می‌توانید با قیمت ۲۰ دلار خریداری نمایید، که این نکته برای بازی   Vanquish نیز صدق می‌کند.

 

بازی Vanquish یک عنوان سوم‌شخص و تیراندازی بوده که توسط استودیو «پلاتینیوم گیمز» ساخته شده است و در سال ۲۰۱۰ توسط سگا، ناشر این عنوان برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شد. این بازی توسط کارگردان معروف، «شینجیی میکامی» کسی که روی مجموعه‌ی «رزیدنت اویل» (Resident Evil) و «شیطان می‌گرید» (Devil May Cry) رهبری شده است.

منبع: دنیای بازی