طبق اطلاعات بدست آمده، بخش چندنفره Call of Duty: WW2 تا ۶۴ بازی‌کن را پشتیبانی می‌کند. البته بازی‌کنان به بخش جدیدی به نام social space هم دسترسی خواهند داشت.

توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب

برای اولین بار در این مجموعه، بازی Call of Duty: WW2 از ویژگی social space که قبلا مشابه آن را در بازی «سرنوشت» (Destiny) دیده‌ایم، را استفاده می‌کند. هم‌چنین در بخش مرکزفرماندهی یا همان Headquarters (با حالت‌ بازی اشتباه گرفته نشود) است، به بازی‌کنان اجازه می‌دهد تا با هم‌دیگر تعامل داشته باشند و به پویش و بررسی بپردازند. در واقع، اولین دیدار ما با بخش Headquarters، در مراسم شب گذشته هنگام معرفی Call of Duty: WW2 بود.

 

بنابر گزارش‌ منتشر شده از فروشگاه اکس‌باکس، بخش چندنفره Call of Duty: WW2 تا ۴۸ بازی‌کن را پشتیبانی می‌کند. البته در صفحه فروشگاه موردنظر، به تعداد بازی‌کنانی که در بخش Headquarters می‌توانند به رقابت بپردازند اشاره نکرد، اما در آن ذکر شده بخش آنلاین از ۲ تا ۴۸ بازی‌کن پشتیبانی می‌کند.

 

گرچه این می‌تواند به معنای بزرگ‌تر شدن بخش چندنفره  Call of Duty: WW2 با افزایش تعداد بازی‌کنان همراه باشد، درحالی که مجموعه قبلی «ندای وظیفه» (Call of Duty) تا ۱۸ بازی‌کن را در بخش چندنفره پشتیبانی می‌کرد. هم‌چنین حالت جدیدی به نام War Mode نیز به بازی اضافه خواهد شد. علاوه بر این، حالت social space، همان‌طور که اشاره شد برگرفته از بازی «سرنوشت» است و تا ۱۶ بازی‌کن را پشتیبانی می‌کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون Call of Duty: WW2 باید تا E3 2017 صبر کرد. لازم به ذکر است، بازی Call of Duty: Ww2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در تاریخ جمعه، ۱۲ آبان ۱۳۹۶ منتشر خواهد شد.


منبع: دنیای بازی