یازده ماه از عرضه‌ی بازی Overwatch می‌گذرد و در این مدت تنها دو نقشه‌ی استاندارد جدید به بازی اضافه شده است، منظور از استاندارد، نقشه‌هایی است که در حالت‌های «بازی فوری» و «رقابتی» استفاده می‌شوند. در ادامه، با صحبت‌های کارگردان بازی درباره‌ی سه نقشه‌ی جدید از بازی همراه باشید

توضیحات تکمیلی در ادامه مطلب

بعضی افراد، تعداد نقشه‌های جدید منتشر شده برای بازی را در مدت زمانی که از عرضه‌ی بازی می‌گذرد، کم می‌دانند؛ بحث‌هایی که درباره‌ی این موضوع در فضای رسانه‌ای بالا گرفت، کارگردان بازی Overwatch را وادار به پاسخ دادن به سوالات کرد. آقای جف کاپلان درمورد سه نقشه‌ی جدید برای بازی اشاره کرد که مرحله‌ی «تست اولیه‌ در حین بازی» را نیز گذرانده‌اند، به این معنی که احتمالا نقشه‌ها، بازی شده‌اند و در مرحله‌ی رفع ایرادهای اولیه قرار دارند. آقای کاپلان افزود:

 

    با وجود آن‌که هر چیز احتمال تغییر دارد اما فکر می‌کنم که این سه نقشه‌ی جدید در سال جاری (میلادی) منتشر بشوند.


جف کاپلان، درحال توسعه بودن سه نقشه‌ی «غیر استاندارد» را نیز ذکر کردند اما چیزی راجع به تاریخ عرضه‌ی آن‌ها نگفتند، «غیر استاندارد» بودن آن‌ها به این معنی است که آن‌ها در «بازی فوری» و «بازی رقابتی» استفاده نمی‌شوند و برای حالت «آرکید» (Arcade Mode) بازی در دسترس خواهند بود.

 

کاپلان کاملا سربسته به مواردی دیگر نیز اشاره کرد:

 

    البته به غیر از این‌ها، در حال آزمایش یک سری موارد دیگر نیز هستیم. بسیار امیدواریم که کارهایی که انجام می‌دهیم برای مخاطابان راضی کننده باشد.

 

او  در پایان گفت:

 

    ما هم مثل شما شدیداً تشنه‌ی بازی کردن در این نقشه‌های جدید هستیم و با نهایت سرعت برای تمام کردن آن‌ها، کار می‌کنیم.

>اورواچ>، در حال حاضر در اواسط تازه‌ترین «اتفاق فصلی» خود که زمان آن محدود است، قرار دارد، به همراه موارد تزئینی و شخصی‌سازی قابل دسترسی مختلف خود، مثل زمانی که مواردی به مناسبت هالووین در دسترس قرار گرفتند. در آخرین بروزرسانی، شخصیت کلاس تانک به نام «اوریسا» (Orisa) را به بازی اضافه کرد. شخصیت بعدی که قرار است به بازی اضافه شود هنوز معلوم نیست اما احتمال شخصیت «دوم‌فیست» (Doomfist) از نظر کاربران بیشتر از بقیه‌ی احتمالات است.

منبع: دنیای بازی